Job 22 van 46


Report this listing

Solliciteren



Specialist administratieve opvolging overlast


Functie

De grootste stad van Vlaanderen zoekt versterking. Jouw job? Samen met zo'n 7500 medewerkers Antwerpen nóg straffer maken.

Wil jij bijdragen aan een leefbare, aangename stad? We zoeken een collega die overlast op het openbaar domein mee opvolgt en administratief behandelt. Denk aan sluikstort, fout parkeren tot gevaarlijke situaties, zoals bijvoorbeeld een open keldergat. Word jij een belangrijke schakel in de bestrijding van overlast?

Wat doe je?

  • Je volgt het volledige proces voor handhavingsdossiers rond GAS-vaststellingen en herstelmaatregelen.
  • Je behandelt moeilijke dossiers en ondersteunt administratief medewerkers. Je werkt daarvoor nauw samen met de teamverantwoordelijke van de afdeling en de deskundigen rechtspraktijk van de juridische dienst.
  • Je kijkt de algemene mailbox van beide teams na. Je beantwoordt zelf de complexere vragen. Als het nodig is, werk je ook op gewone dossiers.
  • Je volgt de dossiers hoger beroep kort en correct op. Je gebruikt daarvoor het intern juridisch programma TOGA.
  • Je zit wekelijks overlegmomenten voor: clusteroverleg GAS en clusteroverleg herstelmaatregelen. Je bespreekt er de agenda die je opstelt met de teamverantwoordelijke.
  • Je organiseert vergaderingen rond herstelmaatregelen met Stadstoezicht en AG Vespa.
  • Je werkt mee aan de uitrol van diverse projecten.
  • In 2024 starten met een nieuwe GAS-applicatie (GAS 123). Samen met de teamverantwoordelijke begeleid en leid je medewerkers daarin op.
  • Je bereidt de collegesancties voor.
  • Je levert cijfers en rapporten aan. Je organiseert ook overleg met de betrokken partners.

Meer info

Team Leven verwerkt alle GAS-vaststellingen administratief van stadstoezichters en politie. We behandelen ook herstelmaatregelen administratief. Dat houdt in dat we de burger aanschrijven, het dossier opvolgen …

Herstelmaatregelen ontstaan doordat er zich op het openbaar domein een gevaarlijke situatie voordoet door een burger, bijvoorbeeld een open keldergat, kapotte regenpijp ... We vragen dan schriftelijk om dat gevaar te herstellen. Als men dat niet doet, komt de stad het herstellen en betaalt de burger de kosten.

Het team bestaat uit 3 administratief medewerkers en een teamverantwoordelijke. We werken vanuit Den Bell. Er is dus geen terreinwerk, zoals stadstoezichters bijvoorbeeld wel doen.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma of een diploma van gegradueerde van het hoger beroepsonderwijs (HBO5) of een kandidaatsdiploma.
  • Je voldoet aan de sollicitatievoorwaarden van de stad Antwerpen.
  • Je behandelt graag inhoudelijk de administratieve dossiers. Je bent daar ook goed in.
  • Je bent stressbestendig. Je kan vlot om met plotse veranderingen in opdrachten.
  • Je werkt efficiënt, nauwkeurig en schrijft goed en vlot.
  • Je hebt ICT-inzicht. Je hebt ook een goede kennis van Excel, Word en Outlook.
  • Je gaat zorgvuldig om met gevoelige en vertrouwelijke informatie.
  • Je herkent je in de waarden van de stad. Je wil je inzetten voor een straffer Antwerpen.

  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren

Aanbod

  • Je start bij de dienst Leven, Voorbereiding & Handhaving van Maatschappelijke Veiligheid als deskundige GAS en herstelmaatregelen (B1) met een contract van onbepaalde duur.
  • Je werkplek is Den Bell (Francis Wellesplein 1, 2018 Antwerpen). Je verdient een minimum bruto maandloon (als je voltijds werkt) van 2971,45 als je geen relevante ervaring hebt, 3208,73 euro bij 5 jaar relevante ervaring, 3365,84 euro bij 10 jaar relevante ervaring. Je loonpakket kan je berekenen met de loonsimulator van de stad. Gebruik daarvoor je officiële functietitel: B1-deskundige.
  • Je krijgt ook veel extra voordelen: maaltijdcheques, vergoeding voor woon-werkverkeer via fiets of openbaar vervoer, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, vakantiegeld, eindejaarspremie, smartphone met abonnement, kortingen en promoties in winkels en recreatieparken, opleidingen en een goede werk-privébalans: een (voltijdse) werkweek van 38 uren met 35 vakantie- en 14 officiële feestdagen, werk in de Antwerpse regio en flex- en thuiswerkmogelijkheden.
  • We leggen een werfreserve aan tot minstens 30 juni 2025.
  • We verwelkomen diversiteit. We focussen op je kwaliteiten, niet op je afkomst, religie, geboortejaar, geaardheid of beperkingen.

Solliciteren